brevlådan

jag brukar vara ganska dålig på att kolla min brevlåda. den sitter uppe i trapphuset och man behöver en nyckel för att öppna den. eftersom att jag bara får räkningar och reklamblad brukar jag bara kolla den lagom till lön och räkningsbetalning. idag fick jag dock ett infall när jag skulle ner i min underjordiska grotta till lägenhet. jag öppnade brevlådan och den var proppad med skrot. en telefonkatalog, julkortskuvert, reklamblad, rabatterbjudanden, brev från banken och.. TVÅ JULKORT. den enda riktiga fina posten jag fått på länge.

så tack jenny och lisa för att ni tänkte på mig också när ni skickade julkort i år. det gjorde mig väldigt nöjd!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

yey! :)

2010-12-16 @ 09:25:57
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0