övertygat lisa?

fick mig några avsnitt av vampire idag, närmare bestämt 7 om jag inte är helt sämst på att räkna. såg första och andra med lisa i ersmark och jag tror att jag har fått med henne i klubben. lisa är bara lite rädd att alla ska hamna i knipa och tycker nästan att de är minst lika jobbigt om någon blir felaktigt anklagad, som om nån skulle bli mördad. om lisa fick bestämma så skulle allt bara vara frid och fröjd hela tiden, men seröst. hur kul och spännande hade serien varit då?

nu ska jag ta en dusch (har tyckt att jag luktat grus hela dagen idag) och sedan krypa ner i min sköna säng. i veckan jobbar jag mån-fre så de är lika bra att försöka va pigg och gla inför veckan som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0