ursäkta mig

förlåt johanna, det var dumt av mig. nu när du ändå har sett inlägget om georges död så kan det lika gärna få vara kvar. 

har även (förutom att förstöra johannas greys-spänning) hällt i mig ett glas vin, hängt upp emmas tvätt och tränat step dance. jag var helt lost bitvis, inte mitt fel att alla andra på det där passet är där varje vecka och kan minsta lilla snurr och hopp. jag ska (håll i hatten!) åka och träna i morgon bitti också, då blir det step bas och det, mina vänner, kanske är lite mer på min nivå (även om det inte är lika skoj). jobbar 12-19 i morgon och sen blir det hemmamys, I guess, om ingen annan kommer med något bättre förslag. nu: bedtime! och ps. bra att erik gick vidare i idol. jag tror han kan bli min nya "björn gustafsson". ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0