tatueringssug

efter ett träningspass som innebar död, en lunch, lite vandring på stan med linn och jävligt mycket ryggont ligger jag nu i min säng och kikar runt på lite citat på latin som jag skulle kunna tänka mig att tatuera in. jag har varit sugen länge men aldrig hittat något jag känt riktigt starkt för. jag vill att jag och lisa ska göra en typ syskontatuering, men lisa har aldrig varit särskilt sugen. men nu! tänk att tatuera in: semper consanguinei, betyder "för alltid syskon". lätt, rakt och inte för mycket. jag är sugen. nu gäller det bara att få med sig lisa!

i kväll ska jag på bio med linn. hon hade fribiljetter som går ut nu till helgen så det är lika bra att nyttja dem.. jag får hoppas på att ryggen inte jävlas med mig allt för mycket och att filmen (julie och julia) är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0