långväga besök

jag har susanne på besök. hon är i umeå över helgen och det är så härligt att ha henne här. vi har varit på coop och handlat och sett på vårt gemensamma favoritprogram: inlåst. det är så bra att jag blir alldeles rörd. nu sitter vi här med tända ljus, har läst lite artiklar om trafikolyckan som hänt alldeles bredvid mig och blivit helt tagna och sitter här och snackar allvar. inte allvar så, utan mer prat om allvarliga saker, sånt man måste prata om när man ses så sällan.

i morgon blir det maskerad efter jobbet. först måste jag fixa lite småsaker inför utklädningen och sen är jag redo att bli töntigare än vad jag är nu. jag ser nästan fram emot att gå ut på krogen med midjeväska. tänk er att ta fram legget, FRÅN MIDJEVÄSKAN. haha. jag kommer vara så ful.

och tacktack till er som kommenterat inlägget igen. jag blir så glad att jag faktiskt har lite makt här. det är ju trots allt min blogg. nu ska jag ägna mig lite åt nitro circus marathon..

Kommentarer
Postat av: Jenny

va fint du har pimpat din blogg! :)

lyssnar på blame it on the boogie - helt nostalgi sen igår. this is it med michael jackson. det var helt makalöst häftigt. det kändes som om vi var och såg han absolut bästa konsert någonsin ! :)

2009-10-30 @ 09:34:52
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0