kaffetrouble

lisa bomans mamma frågade mig tidigare i kväll om det var så bra för mig att hälla i mig tre koppar kaffe klockan åtta på kvällen. för henne var det omöjligt att somna om man drack kaffe på kvällen, men jag svarade att för mig var det inte något problem. trodde jag ja! här ligger jag, pigg som aldrig förr och vill inget annat än att sova. har lusläst allt som facebook hade att erbjuda, kollat min bloglovin och läst de inlägg som var nya och sett lite körslagetuppträdanden. nu då? läsa? ja, kanske. jag har ju min twilightbok här bredvid som är mig trogen. kanske ska läsa några sidor bara för att ha något att göra istället för att ligga här under täcket och svettas och vrida mig. jag kanske tar mig en tur till idols hemsida också, läser lite idolbloggar, kollar på några framträdanden från i fredags. såg dem halvt om halvt redan då, men jag var på förfest och det pratades mer än vad det sågs på idol, om jag uttrycker mig så. ja! det är nog det jag ska fippla på med den närmsta kvarten framöver. se lite idol alltså, inte åka på förfest om det nu var nån som trodde det.

men. anna boman. jag lovar härmed att inte dricka tre koppar kaffe klockan åtta en söndagskväll, jag kanske nöjer mig med en. det räcker nog gott och väl ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0