what is love

jag älskar verkligen min dator. verkligen. jag sitter här i lägenheten och har faktiskt någonting att göra.. inte bara sitta och stirra i en vägg. från datorn kommer även ljud, alltid ett plus. annars har det varit ljud från frysen eller från köksklockan. alltid något men musik är faktiskt snäppet vassare. i kväll kommer mor lisa och far på fika besök. förhoppningsvis får vi upp lite mer saker på väggarna, kanske även gardiner om vi har tur. i morgon jobbar jag, på kvällen kommer linda och kanske evelina hit och det blir dags för dans. på lördag är jag ledig och ska baka, styla & ordna inför festen som startar 19.00. jag hoppas och ber till gudarna att min tv finns uppe då.. har inte så mkt till stereo annars. hoppas även att någon vettig person tar med sig mp3 och sladd så man kan plugga in musik. någon som vill ta på sig det? annars blir det "what is love" på repeat all night long..

Kommentarer
Postat av: erica

å vad kul linn med eget place :) smått avis här ska du veta. sitter sjäv och väntar på mina nya dator som anländer om en timme med familjen, wee. så förstår kärleken fårn din sida haha. hoppas allt annars är bra, tagga peace and love? :)hoppas på få träffa dig då. kramkram

2009-05-07 @ 19:55:07
URL: http://ericajansson.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Hej där, träffade din mor idag ute med hundarna och hon berättade att hon skulle hem och sy gardiner. Fy skäms linn! kan du inte sy dina egna gardiner ;)

Jag tar med mig min iPhone på lördag, och där finns det en hel del musik (kan ladda den lite mer om du vill?) men jag har inte världens största högtalare. har bara den jag har vid min datorn, men jag kan ta med den om du vill. Det är bra ljud för att vara så liten! Det är iaf nått?

2009-05-07 @ 21:16:52
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Hej där, träffade din mor idag ute med hundarna och hon berättade att hon skulle hem och sy gardiner. Fy skäms linn! kan du inte sy dina egna gardiner ;)

Jag tar med mig min iPhone på lördag, och där finns det en hel del musik (kan ladda den lite mer om du vill?) men jag har inte världens största högtalare. har bara den jag har vid min datorn, men jag kan ta med den om du vill. Det är bra ljud för att vara så liten! Det är iaf nått?

2009-05-07 @ 21:17:57
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Hej där, träffade din mor idag ute med hundarna och hon berättade att hon skulle hem och sy gardiner. Fy skäms linn! kan du inte sy dina egna gardiner ;)

Jag tar med mig min iPhone på lördag, och där finns det en hel del musik (kan ladda den lite mer om du vill?) men jag har inte världens största högtalare. har bara den jag har vid min datorn, men jag kan ta med den om du vill. Det är bra ljud för att vara så liten! Det är iaf nått?

2009-05-07 @ 21:19:26
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Hej där, träffade din mor idag ute med hundarna och hon berättade att hon skulle hem och sy gardiner. Fy skäms linn! kan du inte sy dina egna gardiner ;)

Jag tar med mig min iPhone på lördag, och där finns det en hel del musik (kan ladda den lite mer om du vill?) men jag har inte världens största högtalare. har bara den jag har vid min datorn, men jag kan ta med den om du vill. Det är bra ljud för att vara så liten! Det är iaf nått?

Nu är det så här igen, har försökt skicka det här inlägget tusen gånger!

2009-05-07 @ 21:20:52
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Hej där, träffade din mor idag ute med hundarna och hon berättade att hon skulle hem och sy gardiner. Fy skäms linn! kan du inte sy dina egna gardiner ;)

Jag tar med mig min iPhone på lördag, och där finns det en hel del musik (kan ladda den lite mer om du vill?) men jag har inte världens största högtalare. har bara den jag har vid min datorn, men jag kan ta med den om du vill. Det är bra ljud för att vara så liten! Det är iaf nått?

2009-05-07 @ 21:21:22
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Varför händer det här bara mig?

Blogg.se är sämst! hahah

aja, nu känner du dig poppis iaf!

2009-05-07 @ 21:22:21
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0