summa sumarum av inflytt/födelsedagsfest

ojojoj.
det jag såg när jag vaknade i morse var allt annat än trevligt. chips, öl, vin, sprit, popcorn, kokos och glas överallt. har precis satt mig ned efter en racerstädning, nu känns det lite bättre när allt skräp (två pappkassar) är borta. ska bara se till att dammsuga nu så är jag så gott som klar. disken är ett senare projekt!

men:
gårdagskvällen var helt enkelt kanon. jag hade det supertrevligt! allra bäst var faktiskt att så många ville komma hit. har ingen riktig koll på hur många som var här men mitt "vardagsrumsgolv" hade plats för många rumpor. det togs en hel del fula bilder igår. jag har inte riktigt vågat mig på att kika på alla men det jag har sett såg inte bra ut. blev nog lite för många alvedon + glas vin igår egentligen. hade hur som helst kul, och det är ju de viktigaste! alla in på rex också, sjukt nice att ha alla vänner runtomkring sig. var man än tittade så fanns det alltid någon man kände i närheten. kanonkul! blev tyvärr en lite tidigare kväll för fröken rydelius då jag kände mig lite halvkass i både mage och huvud där vid halv ett. efter ett besök på max och en träff med jonas gick jag och ch hemåt mot sandbacka. den färden visade sig bli längre och kallare än vad vi båda hade trott, vi vilade i ett trapphus efter halva vägen. väl hemma möts jag är misären nummer ett och en syster i bäddsoffan. så sött - där låg hon, mitt i alla popcorn och xider flaskor och sov. nästan för gulligt för att vara sant. i morse när hon tog sitt pick och pack och åkte var jag knappt vaken, var mest i en dimma och kommer verkligen inte ihåg var hon varit eller var hon skulle nu på morgonen. bra syster där!

nu är det dags för frukost och sen ska jag även äta lite lovley kakor som är över. chipsen ser väldigt lockande ut också. tv:n likaså. jag bäddar ner mig i sängen och ligger där ett tag.

TACK FÖR IGÅR!
(bilder kommer snart)

Kommentarer
Postat av: joli

åh så jävla gött det lät! bara krypa ner under täcket och götta sig! nog för att det är finväre ute men ;) är du bakis idag?

2009-05-10 @ 13:56:37
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: Linda

det är jag som ska tacka så mycket! Jag hade supertrevligt :D

2009-05-10 @ 15:53:08
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: lisaboman

haha tack själv linn! jag hade riktigt kul! :) lycka till med städningen ^^

2009-05-10 @ 16:41:31
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: hana montana

linn glömt att säga hur najs inflyttningsfesten var megaa:D tack för de!

2009-05-11 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0