separationsångest

godmorgon!

jag befinner mig i ersmark. igår kväll hade jag ångest, det känns ju fortfarande som om jag bor här, men det gör jag inte längre. gick in i mitt rum och skulle lägga mig och se på tv som vanligt. där fanns ingen soffa. lisa berättade att hon satt sig på en pinnstol mitt i rummet och sett på tv där för någon dag sen. lite "the ring" stil över det hela. kände även igår att jag var sugen på att flytta hem igen.. hoppas att känslan släpper snart. jag vill ju verkligen flytta, men samtidigt bo kvar hemma. sov i mammas säng i natt, ännu mer konstigt att inte ens ha en egen säng här. jag är hur som helst hundvakt här idag och försökte just boka biljetter till britney spears men internetdosan är i lägenheten.. som allt annat.  borde först sikta in mig på att få ledigt just när konserten är. det ser inte ljust ut nu.. kommer nog behöva jobba även fast jag vill se britney mer än någon annan.

nej, nu ska jag sola och mysa med mina små hundar!

Kommentarer
Postat av: joli

linn, det där är bara något tillfälligt! du ska inte oroa dig, helt normalt att du känner sådär..känslorna kommer klar växla i början, tro mig..jag har upplevt det själv! :p

tänk bara på inlägget du skrev för några dagar sen om fikat med dina föräldrar som kändes så ogivande..det går upp och ner! men jag är övertygad om att du kommer känner nöjd och trivas i lägenheten, om inte annat..får du väl flytta hem i värsta fall!

2009-05-11 @ 16:44:30
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: caci

åh mums kakor! vi ses!!

2009-05-12 @ 00:02:33
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0