sandbacka igen

så himla mysig dag. lisa boman och linn öjbrandt. vilka babes. riktigt goa ersmarksvänner som jag tycker om så mycket. thanks!

skål på det!




ligger i min lägenhet nu och jag måste ändå erkänna att det känns helt ok att vara själv här. tacka vet jag datorn, vad hade jag annars gjort? i morgon har jag lovat linn att vi ska se eurovision, så det är bara att pallra sig dit. på onsdag ska vi däremot vara här och se twilight. jag har inte sett den och tydligen ska det vara något extra. låter som en linn-film. på tal om linn-filmer. snart är det dags för the notebook igen. jag har lovat mig själv att inte se sönder den, så max en gång per halvår. låter vettigt va? nu blir det dags att packa in lite tvätt jag hade kvar i ersmark och sen packa ner mig själv i sängen. i morgon väntar arbetsdag på rut och jag hoppas på bra väder!

tack alla igen för lördagen. det verkar som om alla ni hade lika kul som jag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, skön bild! :)

2009-05-12 @ 10:33:45
URL: http://helenasliv.se
Postat av: lisa

gillar också bilden, very nice. vem har twilight? jag är sugen på att se den! :)

2009-05-12 @ 12:18:23
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0