så gör man när man spenderar mycket pengar på en timma

jaha då var man på rut igen. träffade kära joli på sibylla hos joffa efter att jag varit här sist, tog oss till sandbacka där vi låg och degade tills mor min hämtade upp oss för inköpsrunda. hade riktigt tur och behövde aldrig ta oss längre bort än ersboda. på en timma inhandlade jag mig en dator (YES) , tvättkorg, magneter, handdukar, lampa, ansiktsrengöring, kemisk ren bensin, (ja, ni förstår) för ett värde av 7000 kr. inte lika mycket yes över det. var i alla fall nöjd att jag hittade mig en dator för mindre än 7000, så - man kan nästan säga att jag fick det andra inpå! :)

nu ska jag äta med jullan, åka på modevisningen och sen cykla hem till sandbacka och fixa upp alla grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0