påskkärring på vift

inte äcklig matlåda idag. bara.. inte god. typ kall ruccola med morötter och keso. vatten och ett äpple till. så här blir det när man bor hemifrån. ingen kycklinggryta här inte!

har hundra miljoner grejor att fixa. hela mobil-skärmen är full med kom ihåg notes. (jag har ju inte det bästa minnet..) kommer hur som helst ihåg att jag i kväll ska vara med emma. igår hängde vi också, jag cyklade hem där strax innan elva i spöregn. såg helt koko ut. hade rosa svea-mössa, en vintersjal av större modell i turkos, emmas alldeles för tighta vindbyxor, min blommiga midjekjol utanpå, emmas dunjacka och klackskor med låga vita strumpor till. helt sjukt vad jag måste ha sett ut. jag cyklade hem på 15 min, kanske var det att jag var så ful som höll farten uppe..

Kommentarer
Postat av: joli

härligt! då får du vara höra till den skaran "det spelar ingen roll om jag dricker, jag är lika dålig ändå"...mohaha, nu var jag taskig! men du är varmt välkommen iaf! ;) jag är inte heller bra ;P

2009-05-06 @ 19:11:35
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0