onyttigheter

spenderade hela gårdagen med jenny sandberg. låg ute och solade hela långa dagen & sen blev det middagsbjudning hemma hos henne, precis som förr. minns så väl när vi var yngre och jag nästan bodde hemma hos jenny och anette på stenbocksvägen. det var tider det. fikastunder i förrådet, fotograferingar med webcam och chokladbollebak var och varannan dag. tänk att man växte upp så fort ändå. på kvällen kom linda nilsson hit och jenny joinade även oss där vid åtta. otippat gäng, men oh så trevligt vi hade det. jag & linda prövade igenom lite gamla klänningar. hittade min balklänning och även min nyårsklänning som jag totalt glömt bort. måste se till att använda den litegrann i sommar. den är tiny overdressed men det kommer nog bli bra! vi hade även tänkt att se den bästa filmen i världshistorien (the notebook) men jag hittade den ingenstans. vi fick ta en stand in och det blev the holiday. absolut inte dålig, bara det att jag typ har sett den 5 gånger nu och kan den mer eller mindre utantill. tryckte även lite chips. under dagen hade det lyckats slinka in glass x2 och idag blir det födelsedagskalas. två onyttiga veckor nu.. jag får se till att det här inte blir till en dålig vana..

hundvaktandet går bra, även om de går mig på nerverna lite då och då.. som nu till exempel. axo morrar och är superless på molle som klättrar på honom, men inte ger molle upp för det. han fortsätter och förstår ingenting. axo måste morska upp sig lite, annars blir det jobbigt för honom (och för oss som måste lyssna på detta ständiga morrande som inte verkar leda någonstans). lite söta är de ändå. ibland.













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0