onsdag

jag har just lånat ut min cykel till lisa och annasara. de ska cykla till teg och sen till grubbe.. på min röda racer. hoppas bara att hjulet håller, en eker har nämligen farit åt skogen och luften i däcket är inte på topp. i morgon får jag tillbaka min röda snabba, i förhoppningsvis samma skick som jag lånade ut dem. kom hem till varm mat och dukat bord. annasara och lisa hade lagat köttbullar & pasta. synd bara att de åkte utan att diska. nu har jag min egen disk sen tidigare + disk från tre personer. för att inte tala om maten som de åt upp. jag måste nog handla. igen. måste bli bättre på storhandlingar.

i kväll kommer nog johanna hit. trevligt att umgås med den jäntan lite igen! se lite greys anatomy och kanske gråta en skvätt eller två. låter som en lovande kväll!


johanna & lite kicki på sidan av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0