missade en vurpa av rang

hemma igen, och nu har jag faktiskt "tid" att sitta och snurra runt på internet lite också. har haft fullt upp de senaste dagarna. sånt gillar jag! fart och fläkt! tror de har lite o göra med att jag inte vill vara själv i lägenheten också.. är inte riktigt redo för det ännu!

var på grubberevyn med jullan i kväll efter jobbet. tydligen missade jag världens vurpa made by linda. hade varit kul att skåda henne fallande nerför trappen 10 sek innan hon ska upp på scen och sjunga. så hyperstressad och liggandes på backen. det hade varit något! hur som helst. grubberevyn var bra, dock fullt med fjortisar & faktiskt en snygg kille. en 93a. jag blev nästan rädd för mig själv. var till och med tvungen att fråga linda om han verkligen var 93a, och ja. det var han. får komma ihåg att även jullan tyckte att han såg bra ut, och hon är ju ändå 87a. det är nästan barnarov.

nej, nu väntar en dusch och en god natts sömn.
godnatt

Kommentarer
Postat av: lisa

vad hette snyggingen?

2009-05-20 @ 00:02:22
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: linda

kanske ska du komma på nattinen och se honom? without clothes..

2009-05-20 @ 08:16:01
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0