mami

loggade just in på min mail. hemma lyckas den alltid hänga sig så jag nyttjar jobbets dator. kollar inboxen och ser att jag fått ett mail från.. mamma! helt otippat. undrar bara hur länge det tagit för henne att skriva det där mailet. säkert 15 minuter. hon är inte snabb på tangenterna. hur som helst, en gullig gest. hon undrade dock om jag inte hade någon telefon, jag ringde aldrig hem.. skärpning! jag får bli bättre på det här. ska "hem" (eller.. hem) till ersmark i morgon och skulle få äran att hjälpa till i trädgården. underbart.. ska först på födelsedagsfika hos caisa i sävar, det kommer bli myspys!

i kväll väntar felix & eurovison. kanske även jullan. vi får se. time will tell.

nu ska jag ut i butiken och sälja lite jeans. en kofta. chinos. ja. det ska bara spruta kläder!

Kommentarer
Postat av: linda

du fick sällskap till eurovision ändå! :)

2009-05-16 @ 15:20:26
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: joli

tack! :) du är också fin, men det vet du väl redan! ;)

2009-05-16 @ 16:29:15
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0