kom 15 min sent till jobbet idag för att jag missade bussen & var tvungen att gå

idag har jag träningsvärk. bara lite men ändå. det var så länge sen. faktiskt en rätt skön känsla måste jag erkänna. trodde aldrig att jag skulle njuta av att ha träningsvärk.

min matlåda som jag gjorde igår var god. mycket god. mycket godare än vad jag hade kunnat föreställa mig faktiskt. vågar inte riktigt berätta vad den innehåller, det är en mix som aldrig tidigare skådats. jag gillar gegga, mix & röror. för att inte tala om såser och dressingar. min matlåda kan sammanfattas med ett ord: gegg.

Kommentarer
Postat av: joli

låter lite som ericas alla möjliga blandningar och joks! haha naturligt vet jag inte!?

2009-05-26 @ 14:45:02
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: linda

då ska du inte klaga på min blomkålspure!

2009-05-26 @ 16:52:54
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0