IKEA

oj så trött jag var igår kväll. helt död! kom hem från ikea där vid åtta och hann få upp lite småsaker och halvt montera upp en byrå. när jag och lisa försökte skjuta in en låda utan hjul var det lika bra att ge upp, vi hade inte hjärnorna med oss längre.. hur som helst. det var en trevlig dag i sundsvall med mycket bra väder (typ sommarvärme) och billigare inköp än vad jag hade tänkt mig, och det är ju aldrig fel? hann även införskaffa mig ett par ridbyxor mitt i all stress.



lisa fes i bilen på vägen hem så jag och mamma nästan tuppade av. mamma blev en trafikfara och sa till lisa att "om du gör det där igen kör jag av vägen".

nu ska jag klä på mig, ta med det allra sista från ersmark till lägenheten och flytta på riktigt.
tack och hej

ps. jag är lite gladare nu. ds.

Kommentarer
Postat av: joli

det lät ju ändå som en helt okej ikea-tur hörru! :) hoppas vi ses snart bejb! :D

2009-05-03 @ 11:29:52
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: ANNIS

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!! Lisa är en trafikfara! Än en gång - hon har verkligen gjort sig förtjänt av namnet fis-lisa.

2009-05-03 @ 12:47:49
Postat av: lisa

hahahaha, det här är inte ok linn!

2009-05-04 @ 12:28:16
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: ANNIS

Kommentar till lisas kommentar:

Jo, linn det här är mer än ok! Det är tom MYCKET BRA!! Fler pinsamma sanningar om lisa tack! :)

2009-05-04 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0