idol på rut

vill ni veta en kul grej? IDOL är just nu här och filmar i butiken. en kille (ja, en kille) som har gått vidare som är och prövar allt möjligt skoj i butiken. det roligaste av allt är att det är en klipp som ska vara i 45 sek och att de har varit här i drygt en timma och filmat nu. helt sjukt. de är inte klara än heller.. så - håll utkik efter mig på tv när IDOL börjar!

sov gött i min lägenhet i natt, vaknade inte en enda gång. som sagt, sömn är väl knappast något jag har problem med. gick upp i morse, åt frukost i tysnad och duschade utan duschdraperi.. måste se till att skaffa mig en radio också, jag kan inte leva i tystnad heller. GICK (!!!!!) till jobbet och det var lovely. drog på mig rykä och gick i en halvtimma ungefär. nu sitter jag och äter pannbiffar från middagen igår. halva priset på willys. hädanefter kommer inte mina matlådor att vara lika lyxiga som förr.. tyvärr.

ridning i kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja han var otroligt oprofessionell. Alla tidigare vakter jag har stött på har faktiskt varit jätte trevliga! Ja jag får väl börja gå dit då ;)



Härligt att bo i egen lägenhet! :D

2009-05-05 @ 11:35:24
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: joli

hahaha, det rykää!! trevligt och mysigt det var idag att träffas bejb, får göras om :) puss

2009-05-06 @ 00:31:53
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0