hej och hå

gick ned till jobbet idag fastän jag var ledig. solen sken och det blåste isvindar. inte så varmt faktiskt. jag är bara nöjd att jag tog mig ut! lånade datorn för att föra över pengar till mitt konto, jag och mor ska och storshoppa idag, typ dator och allt sånt härligt som behövs till lägenheten. jag har spenderat alldeles för mycket för mitt eget bästa. det borde inte vara tillåtet att göra av med så här mycket pengar på fyra dagar. nej linn! nu blir det nudlar framöver. (tur att jag har fyllt upp kylen redan med goare grejer..)

i kväll - modevisning med bland annat rut på thoren! gratis! join us! middag med jullan innan. blir nog kalas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0