gårdagskvällen med hög house-musik

IDAG BLIR DET FLYTTPACKNING FÖR HELA LIVET.
huvudvärk idag. kanske inte så konstigt efter min gårdag.. fulla muggen kan man säga. lätt! jobb på rex var helt okej, jag var kingen i kassan och langade tjugor så det stod härliga till! träffade även på några av mina bättre vänner:



   



ville bara påpeka att min vän henrik schyffert stod i ungefär 30 sek och pratade med MIG och undrade när partyt egentligen skulle börja. petra mede hade lösögonfransar och var ganska full och sa något jag inte hörde. johan glans hade vita ögonbryn och sa hejdå till mig, likaså lennie norman.
vi hade en trevlig kväll, jag och mina komikervänner.





Kommentarer
Postat av: Joffa

COOLT! Du passar verkligen in i det där gänget ;D Jäklar vad jag ser fram emot din inflyttningsfest också!

2009-05-01 @ 10:27:50
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0