fullsmockad dag

ligger i mammas säng och lyssnar på milow. alldeles för bra. kommer helt garanterat att vara less på den innan söndagen är över.. har haft fullt upp hela dagen lång. jobbade dryga nio timmar, skyndade mig till torget för att se jonas dansa i typ 3 minuter, gick till rut, tog moppen (!!!) hem och åt middag med två überglada hundar. ringde jenny, hon kom cyklandes lagom till att jag höll på att somna till landet runt. kicki och jossa joinade oss efter ett tag och efter robinsontittande och även patrik 1,5 gloende så är det nu dags för sömn. känns inte mer än rätt. jag ska bara få molle att lugna ner sig lite och sluta bita på buren så ska det här nog gå alldeles utmärkt. känns surt att sitta hemma en lördagkväll, hade hellre gjort annat faktiskt. jag tar igen det nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0