semester

lyxmiddag med pestopasta, kycklingspett och sallad och nu "efterrätt" med en kaffetår med joli. eftermiddagen spenderandes utomhus på min gräsplätt här på sandbacka, läsandes i en bok i shorts och linne. firade min ledighet med en xider till maten. ärligt talat, inte så god. hur som helst, jag firade! jag är leeeedig i två veckor! kändes dock lite vemodigt att lämna rut tidigare idag. satt i fikarummet 45 min efter att jag slutat och läste en tidning, bara för att jag inte ville lämna stället. känns konstigt att inte träffa elin och julia varje dag. har trots allt gjort det mer eller mindre varje dag sen förra sommaren. som en liten mini-rut-familj!

i morgon midsommarafton, vi får se hur dagen ser ut, kvällen är i alla fall spikad med brudarna hos susanne i ersmark. middag tillsammans och alkohol. kul att styra ihop något igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0