ps.

jag "missade" balen idag. gick dit efter jobbet i mina joggingskor. stod med joli, hana och carro i 10 min och gav upp. jag höll på att blåsa bort och längtade efter födelsedagsfika. ser fram emot bilder på alla er fina som var med och snyggade er. själv frossade jag i tårta och satsade mer på beach 2009. lagom till helgen köpte jag lite mer vin idag, jag ska fira en ledig dag på söndag som totalbakis hade jag tänkt mig. halle-lu. nu väntar sängen och i morgon ytterligare en arbetsdag rikare. i morgon kväll kommer jag förhoppningstid ha "tid" att bara åka hem, städa undan lite och mysa i soffan. om jag har ro till det de vill säga. jag tvivlar. vi får se.

ds.


Kommentarer
Postat av: lisa

på vk:s hemsida tror jag. eller vårrusets. Karro hittade den åt mig!

2009-06-05 @ 08:40:06
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0