midsum

ojojoj. somnade fem och nu är det dags för att tagga till igen. vaknade av att veronica ringde, hon cyklade från ersmark där hon varit och hämtat cykeln från igår. tydligen ösregnade det.. jag har inte ens orkat kolla ut genom persiennen. ska ut till norrbyskär idag / i kväll / i natt och festa igen. tar bussen från stan om cirkus två timmar för att landa hemma hos emma i nordanbäck ytterligare en timma senare. jag hoppas att vädret blir lite bättre där ute, känns inte så kul att sitta ute i strumpbyxor och frysa. frysa - det var något jag gjorde igår. jag, jocke och suss cyklade från ersmark till stan i vad som kändes som en evighet. mina ben blev aldrig varma efter den färden. jag har ont i halsen idag, jag undrar om det beror på vansinnesfärden? (jag förstår inte varför jag skulle till o cykla mitt i natten till stan till en efterfest?)

nej, nu ska jag hälla i lite pasta i mitt kokande vatten och göra mig en riktig braklunch.

bilder kommer senare, jag var tydligen en flitig fotograf även igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0