kaffe i solen

igår och idag har jag ätit för två lands arméer. i morgon börjar en ny diet med uppstigning klockan sju för..
..att stoppa i två maskiner tvätt och sen gå i säng igen.
inga dieter här inte! klockan elva ska jag möta upp jullan och vi ska ta igen lite rut-tid som spillts bort de senaste två veckorna. därefter väntar stan med emma. hur länge sen var det inte man gick på stan? säkerligen sen man gick i skolan och gick ner efter man slutat. jag jobbar i stan men hinner aldrig gå på stan. i såna fall går jag alltid själv och det är långt ifrån samma grej. i morgon har jag bestämt att vi ska gå på alla affärer och sen ta en kaffe i solen. punkt.

Kommentarer
Postat av: lisa

jobbar inte du imorgon?

2009-07-06 @ 00:44:24
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

oj då. det här med att kolla datum missade jag visst...

2009-07-06 @ 00:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0