har varit allt för bortskämd med sol

mulet idag.. jag och jenny som hade planerat in en dag på playan. nu vet jag faktiskt inte riktigt vad som ska hittas på. stan var jag ju på igår och mat behöver inte inhandlas. vad gör man annars förtuom att sitta och uggla i lägenheten? jag har tydligen inte bara dåligt minne, jag har även dålig fantasi.

i kväll drar familjen rydelius iväg på en liten minicampingsemester. vi tar husvagnen och drar ner den till salusand och stannar där till söndag. morgondagen ska spenderas i ö-vik och då kommer det förhoppningsvis försvinna lite mer pengar till shopping. förhoppningsvis skiner solen också, men det är inget som man kan tvinga fram tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0