godmorgon tre gånger om

jag hade stora sömnsvårigheter i natt. J-A-G. det har väl nästan aldrig hänt förut? sömn brukar vara min grej ju. vaknade upp tre gånger i natt och var vaken (sjukt pigg) en halvtimma innan väckarklockan ringde. jag fattar ingenting, jag borde ju vara trött. men, tydligen inte. var helt stressad också och kunde inte ligga stilla, varför vet jag inte. det var väl bara för att jag skulle ta mig upp i tid idag, skippa snökaoset och kunna cykla som en normal människa.


lite smink på de här så! jobb 9-18 idag.
snart nyår..

Kommentarer
Postat av: anna boman

Ja, du Linn det här med att vakna innan väckarklockan, inte kunna sova när man druckit kaffe på kvällen, KAN observera KAN vara ett ålderstecken..........eller så kan man kort och konsist kalla det för "livet"!

2009-12-28 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0