fjärde advent

det råkade visst bli hårdare än tänkt igår. jag har huvudvärk och mår lite halvilla idag. fy linn, fy!

jobb idag, ett rätt lugnt men kul pass på rut. män som kommer in själva, ser helt lost ut och försöker hitta en julklapp till sin fru/flickvän. alltid kul att kunna vara räddaren i nöden som fixar fram något snyggt!

det är så sjukt att det endast är fyra dagar kvar till julafton. jag måste till ersmark i kväll för att få lite julstämning, se en julgran och mysa med värmeljus. borde handla också, idag var jag tvungen att cykla ned på stan tidigare för att ens få mig någon frukost. åt på caféet till tonerna av peter jöback, en rätt mysig och bra start på fjärde advent!


Kommentarer
Postat av: caisa

"råkade" bli hårdare än vad du tänkt? erkänn att det var planerat!

2009-12-21 @ 11:00:49
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0