utslut

svettig efter en dag på jobbet i en stickad akryltröja sitter jag nu här med ömmande fötter och en fet längtan om att få krypa ner under mitt täcke och ta mig en powernap. jag är helt slut efter den här arbetsdagen.. i morgon ska jag börja fyra timmar tidigare än planerat och jobba mig igenom en lönedag enda tills klockan 18.15. behöver jag säga igen att jag inte vill jobba heltid? jag klarar mig gott och väl på 75% och förstår inte mig på folk som klarar av 100% efter den här veckan av jobb. en eloge till er! jag vill bara mysa i lägenheten efter en sån här dag, skulle inte komma på tanken att syssla med något annat, all energi har gått åt till att vara på topp på jobbet idag, klarade väl det sisådär.. ska kurera mig lite med bella och edward tror jag, mina trogna vänner. på lördag är jag faktiskt ledig, min första lediga lördag på jag vet inte hur länge.. konstigt nog vill en liten del av mig jobba ändå, bara för att jag vet att det är löning och mina favoriter till jobbarkompisar arbetar. de kommer vara kalasstämning med ett kalasgäng!

upp på cykeln igen! tack för idag.
ps. fortfarande ingen som vet nåt om visa ung? ds.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lär bli grymt..

2009-08-27 @ 20:03:18
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: lisaboman

Visa ung funkar inge vidare skulle jag tro tyvärr..

2009-08-28 @ 01:05:51
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: erica

dina favoriter till jobbar-kompisar.. vad söt du är :) nu ses vi mer framöver!

2009-08-30 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0