träningsvärk (äntligen!)

hur kan man få en sjuklig träningsvärk av att rida en häst i 50 minuter? jag har ont i hela nacken och ryggen..  ska till jobbet när som helst och ser verkligen fram emot en till ridstund klockan 16.00 idag också. på riktigt! det var så kul igår att sätta sig på hästryggen igen. man kan nog säga att det är mitt enda intresse, förutom fest och umgänge med vänner då. sträckte på mig nu och kände en redig träningsvärk i magen också. herregud så fort man kan tappa muskulatur, i alla fall den lilla som tidigare fanns där.. höhö.

nej, ingen vila ingen ro! måste sminka mig och klä på mig. igen.. känns som om man inte gör annat ibland. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0