forever21

om jag uttrycker mig såhär:
det lär nog knappast bli svårt att hitta något att fynda i den där affären. 3 våningar stor i san fransisco, usa:s största.. kikade lite lätt på några klänningar nu och jag kan inte annat än säga att det är en av de större anledningarna till att jag längtar till att jag ska på resa om någon vecka. jag måste vara helt kokobello, för jag har verkligen inte förstått att det snart är dags.. kommer bränna en hel del slantar på en ny garderob - och därför har jag köpstopp från och med nu!


Kommentarer
Postat av: lisa

jag har också infört köpstopp. Jag vill ungefär ha hälften av alla grejer på hemsidan!

2009-08-20 @ 13:09:14
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0