lägenhetstitt

wohooo. jag börjar bli friskare!!! på tiden! idag har vi varit och kikat i lägenheten, mätt lite och kollat på olika möbleringslösningar.. inte så lätt på 32 kvadrat när man ska få plats med två garderober (som för övrigt är asfula) och de får bara plats mitt på en vägg. inte så snyggt, inte heller så praktiskt. funderar på att köpa en helt ny garderob från ikea med skjutdörr som tar lite mindre plats och faktiskt går och öppna.. hade kommit på en lösning och var så himla nöjd tills jag insåg att garderobsdörrarna inte skulle gå och öppna för att sängen var i vägen.. det var då jag kom på idén med skjutdörrar! ser ni - ett misstag, en framgång. hoppas bara att det blir bra i lägenheten! så fort pappa tvättat färdigt bilen ska jag dra mig till coop och kolla på lite grejor, bara för att ha något vettigt o göra, sen bär det iväg till stallet. som jag har längtat! har sett fram emot det hela långa helgen. nu ska jag ut i solen och njuta av att inte längre behöva vara liggandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0