svett, huvudvärk och gråt

skulle egentligen börja kl 9.15 idag, sitter fortfarande hemma. igår kväll hade jag sjukt ont i huvudet, trodde det berodde på mitt alkoholintag under lördagen - men ändå konstigt, jag brukar aldrig vara bakis i ett helt dygn. jag tänkte "du har sovit 3,5 timma, sov du så ska du se att huvudvärken släpper". men. nu var det bara så att jag vaknade 5.15 i natt och hade den sjukaste huvudvärken någonsin, jag var alldeles svettig och allt bara snurrade. gick upp, tog två alvedon (när jag väl tagit mig till alvedonen dvs, höll på o svimma 2 gånger) och gick o la mig igen. vaknade igen av väckarklockan och insåg rätt snabbt att huvudvärken inte gett med sig och att det skulle bli en tung arbetsdag. ringde till rut för att försöka sjukanmäla mig, då var bara kruxet att ingen annan än jag kunde jobba. nu har vi löst det så att jag börjar 13 och slutar 16. tre ynka timmar borde man väl ändå klara av - trots huvudvärken och svettanfallen? jag hoppas att jag kryar på mig under morgonen!

vad kan man annars säga? var med linn och jenny igår, riktigt trevligt. vi såg på ps. i love you (filmen är långt ifrån lika bra som boken). jag brukar ju vara värsta blödig och gråta, i stället satt jag där, helt okänslig och stirrade på tv:n, visst det var fina scener och så men jag kände mig inte på det humöret riktigt. däremot satt linn och jenny på varsin sida av mig och snörvlade, jenny gjorde typ upp en halv hushållspappersrulle.. kände mig ganska kass när jag satt där. det brukar ju ändå vara jag som grinar. hur som helst, vi har alla våra dagar! nu ska jag ta och vila en stund för att sen åka till jobbet, pust.

är jag glad? ledsen? upprymd? förvirrad?
jag kan inte riktigt svara på det nu. just nu känner jag mig bara.. som ingenting. äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0