noll kontroll, noll inspiration

jag känner mig lite orolig över allt just nu. det är så mycket som händer och ska hända så jag känner att jag inte har någon koll över mitt eget liv. jag lever med min almanacka - är det så man ska ha det? känner mig inte stressad, det kan jag inte påstå. bara orolig - över vad? jag vet inte ens själv, men det är en sjukt jobbig känsla att ha i kroppen, att hela tiden ha en klump i magen..

jobbar för fulla muggar just nu (eller inte just nu - lunch för tillfället). det märks att det är lov, lite mer folk i rörelse idag jämfört med förra veckan. i kväll ska jag till hippo, det är hoppning. vi får väl se om jag klarar mig utan att falla av idag också, ta i trä. (jag tog i trä.) förhoppningsvis går det bra, jag sitter på hästen över hindret och flyger inte över det helt själv. i veckan ska jag fixa pass (mitt går ut snart, kan vara bra o ha ett om man ska till egypten) och byta mitt slutbetyg. jag jobbar typ jämt då "hon på östra" jobbar så det har varit lite svårt o tajma in. det ska hur som helst göras i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0