linn och linda pratar på msn

Ad # 18 säger:

haha, ja det var en på mitt jobb dsom sa at hon vart på rut och

Ad # 18 säger:

att hon lev helt choad såglad butiksbirädet vart

Ad # 18 säger:

*var

Ad # 18 säger:

ochjag beskrev dig och vi kom fram till att de tvar du


jag översätter
linda: haha, ja det var en på mitt jobb som sa att hon vart på rut och att hon blev helt chockad så glad butiksbiträdet var och jag beskrev dig och vi kom fram till att det var du

man måste ju ändå säga att man gör sitt jobb då? är så glad och trevlig att andra pratar om en på sitt jobb. eller så pratar de bara om en för att man var alldeles för övertrevlig och dryg. det är en hårfin gräns däremellan.. hur som havre. nu väntar sängen! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0