viktig information!

en lugn dag idag också på rut.. sitter och äter tonfisk i currysås direkt ur konservburken. har även ätit en tomat och en banan. inte så bra kanske, man tar vad man har! har på mig världens finaste kjol idag - en blommig i lite orange toner. veckans kap kan man lugnt säga! (här kom shoppingtipset!) ska snart ut i den lugna butiken igen och sälja varor till alla små stackare som letat sig in i butiken, kom och köp!!!

i kväll ska jag på klungan teater med emma och hennes broder mfl. kommer nog bli kalaskul! har inte hört något från dem förut men det kan ju knappast vara svårt att hänga med. huvudsaken är väl att det är roligt? :)

och till johanna isberg i landet far far away:
jag har letat fram en dansbandslåt åt dig. den här har klass kan jag lova!
barbados - 60-tals medley
om du inte hittar den - jag lovar att skicka den när jag får internet på datorn hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0