en herrans massa kuligt från norge

har varit med acke enda sen jag slutade jobbet och blev just av med honom. han ringde och sa 'hej vad gör du i kväll? jag tänkte att vi skulle vara med varandra och baka det där goda brödet ni hade med er till sundsvall.' ja vad säger man? vi bakade bröd, acke pratade med min far och vi lyckades även hinna med att baka en kokos/blåbärspaj. det här är första lediga stunden på hela dagen. egentligen borde jag sova, känner mig mer sliten än pigg faktiskt. tur är väl det att jag börjar först kl ett i morgon så jag får lite sovmorgon. då hinner jag förhoppningsvis även packa upp min resväska som står i hallen. funderar på att låta necessären vara, ska ju ändå packa om den igen om 1½ vecka. det är inte länge kvar tills jag ska till egypten!

nu hade jag tänkt bjuda på lite norgebilder.. det kommer säkert fler senare också när jag orkar. en fantastisk helg i oslo med underbara vänner!


alla bilder kommer i helt fel ordning. det är så det ska vara - lite förrvirrande som allt annat här i livet!
enjoy!


erica i sina bajsbruna chinos och fynd-väska


carro prövade att hippa till sig lite på ett övergångsställ


vi är småcoola på en bar och beställer smoothie (fick inte beställa alkohol och var tvungna att gå kl 21..)


carro är snygg och posar vid slottet


final touch


carros dricka, min dricka och min förrätt


en ch och en linn


'ingens gate'
hittade den med carro och joli när vi var ute och prommenixade i knarkets hemby


en hel hög med sköna människor


en posande johanna. en posande linn. och en galen amanda. lite oväntat!


kicki försökte sig på att visa sin fjäder i håret och böjde sig ned allt vad hon kunde.. (smart)


'kom igen då, posa lite, var inte så tråkiga'
de körde på 'hor-posen' båda två!


klara för utgång i ett mörkt oslo


solig dag med johanna och carro på stan


fina krogstämplar som visade sig vara ett bra fotomotiv.
rosa naglar, röda naglar, en svart rosring och cacis turkosa dojor.
för att inte glömma mitt silverarmband.. herre min je!


den här människan får mig att skratta och le om vartannat. vilken tågresa! hade nog knappast haft så kul som jag haft om inte du varit med mig..


väntar på tåget hem. sa ju att alla skulle komma i fuckad ordning. en chaite och en kaffe latte med choklad.
inte illa pinkat!



fikat som tog oss många timmar att ta. 'ska bara kolla här först, åh här vill jag gå in'. hur som helst, en supertrevlig lördag i stan med fantastiskt mycket skratt. hundra gånger bättre än festen dagen innan. (NYKTERT!)



nice price for you


middag: tonfisksås ihoprörd på det som fanns. kicki njöt av maten..


vi roade oss bäst vi kunde på tåget..



tacktacktack igen för en superhelg. nu orkar jag verkligen inte lägga upp fler bilder. datorn är allt annat än pigg..
håll ögon öppna på facebook!


personliga meddelanden:
CARRO: vi byter bilder i morgon onsdag vid 19.30?
ISBERG: din far var och hämtade påsen idag. såg mycket förväntansfull ut!! :)

tack och hej, nu väntar sängen! godnatt

Kommentarer
Postat av: caroline

he bli kung!! åh vads fina bilde rdu har!!

2008-11-05 @ 18:20:01
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: is

åh stackarn som bara fick choklad då!

Han hälsade iaf att han tyckte du var väldigt trevlig och han ville att jag skulle säga att det inte var meningen att verka otrevlig eller så, han var bara stressad! haha :) trevligt att ha er här, när jag kommer hem blire schlagerklubb!! kraaamis

2008-11-05 @ 18:23:49
URL: http://icce.blogg.se/
Postat av: :P

[email protected]

2008-11-05 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0