oslohelgen börjar gå mot sitt slut

efter alldeles för mycket brownie och vaniljglass ser jag nu ut som om jag ska föda barn vilken dag som helst.. har just avverkat ett avsnitt av robinsson norge och snart blir det speldags! idag har vi varit på stan och vandrat, tagit fina kort vid slottet, åkt tunnelbana och varit på loppis. allt är så underbart fint i den här staden, jag trivs verkligen! i morgon blir det dags o åka hem, tyvärr.. vi får se om jag och kicki åker i morgon bitti med de andra brudarna in till stan eller om vi väntar i lägenheten ett tag själva. tåget går inte förrän halv 3 och alla börjar där vid nio - tio någon gång. vi tar väl någon runda på affärerna här i oslo eller sätter oss på något av alla hundra mysiga caféer eller pubar. helt sjukt underbar stad! (och underbart folk som bor här. gillar verkligen er!!!) längtar tills jag kan lägga upp alla fina bilder som tagits i helgen, de är en hel del om jag ska vara ärlig. minneskortet är fullt, de säger väl en del?

en fantastisk helg i oslo! (förutom utgångskvällen som var skrattretande konstig och inte som man trodde att den skulle bli). hemma på tisdag morgon och då blir de rutjobb på en gång! skönt som tusan att ha fått vara ledig i fyra dagar faktiskt, väldigt nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0