on my way

sådärja! väskan packad och står redo i hallen. jag har på mig reskläder (typ sånt man kan ta av när man kommer fram - kofta, tights, sockar) och sitter bara och väntar på att tiden ska gå. ska hämta emma strax innan åtta och sen bär de av till nattöppet för inhandling av lite godis och kanske en tidning. i morgon bitti går planet kl 7.40 från arlanda och vi är framme i egypten strax efter ett. ni kan ju ägna mig en extra tanke kanske - en blekfis i ett soligt land. känner på mig att de här kommer att bli toppen! förhoppningsvis hittar jag mig en dator i egypten också så jag kan dela med mig lite av det senaste som hänt. prio nr 1 är att ta det lugnt och sola - framförallt BADA! jag vet inte vad det är med mig men jag längtar som fan till att ta första simtaget. vi kommer hem på fredag morgon nästa vecka, då blir det jobb på en gång. ingen vila ingen ro. det kostar att vara utomlands så det är lika bra att tjäna ihop till sitt levebröd så fort som möjligt!

när vi kommer hem är det nästan december, advent och dags för julbak och julklappeshopping. jag måste ändå säga att jag längtar lite.

ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: erica

åh vad jag avundas dig!!

NJUT (:

2008-11-19 @ 23:59:59
URL: http://ericajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0