en konstigt inlägg om ångest

alltid denna ångest när man vaknar en söndag morgon. när ska jag lära mig? ska jobba idag. sitter i morgonrocken i köket, måste ut med hunden och känner mig allmänt omotiverad till livet. utekvällen igår var trevlig, det blev olles med emma och acke. träffade även på suss, anette och linn ute i svängen, det var kul! även fast de blev ganska lungt för min del igår har jag alltid samma ångest - tyvärr. enligt pernilla var det ett mognadstecken 'du kommer aldrig att bli av med den känslan, du håller på att bli äldre' sa hon. jag vill inte bli gammal! ska jag ha ångest varje gång jag dricker så kan jag lika gärna skippa det, jag vet inte om det är värt det? den försvinner ju i och för sig efter några timmar men på morgonen är det inte roligt någonstans!

nu gäller det att tagga till - idag blir det rosa tomteluvor, levande skyltdockor och kaffe och pepparkaksbjudning på rut. hoppas på en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0