thailand

det borjar nastan bli en vana att slinka in pa det har internetcafeet varje kvall.. aven om datornerna suger sa lyckas jag alltid befinna mig har anda.. hm?

idag har vi akt en gron taxi till en strand pa andra sidan on. det ar vilda taxifarder har vill jag lova! vagarna ar guppiga och det ar mitt i djungeln. det ryms oftast bara en bil i bredd sa det galler att vara vaksam. som tur ar sa ar det inte jag som kor. hade nog inte kommit hem med livet i behall i sana fall.

hur som helst sa saknar jag urinetown. efter att ha spenderat all min tid med er, dygnet runt i drygt en manad och sen bara forsvinna bort och veta att da jag kommer hem sa kommer allt vara slut och vi kommer inte att ses under samma forutsattningar - det kanns otroligt konstigt maste jag saga.. men jag ar glad for tiden som vi hade tillsammans :)

hur som helst. det blir itne nagra bilder. jag har gett upp. vi far se hur datorerna fungerar pa hua hin som blir nasta stopp. vi aker harifran (fran vart ackliga skrutthotell) en dag tidigare sa vi ska hinna sy upp vara klanningar i hua hin. forhoppningsvis blir det mer shopping ocksa. det har inte varit sa mkt av det de senaste dagarna.. :)

ha det TOPPEN sa hors vi snart :) kram!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

jag vill också till thailand :)

2008-03-27 @ 15:36:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

längtar till thailand nu!:D

2008-03-27 @ 15:37:24
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: Sara

Åhhhhh AVUNDSJUUUK =D hoppas du har det skönt. Kram

2008-03-27 @ 15:38:27
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0