UNDERBART VÄDER

åh vad jag gillar sommaren, den här dagen har verkligen varit en toppensommardag :) gick i skolan i en halvtimma, cyklade ned till stan där emma och ingela väntade. gick en runda på stan och insåg rätt snabbt att vi inte skulle vandra inomhus en sån här dag. jag och emma gick till rådhusparken och satt där i typ 2-3 timmar. hur skönt som helst! gick vidare till bibliotekscaféet och jag gjorde dagens goda gärning i form av att låna ut min telefon till en jättesöt dam som inte fick tag på färdtjänsten. gick förbi mekka på hemvägen och träffade kicki för att sedan cykla hem.

har för övrigt fyllt på mobilen nu så jag har gratis sms, det känns nödvändigt!

i kväll ska jag förhoppningsvis på träff med lite ungscenare och ha det bra. då blir det bilen som får färda mig, orkar inte cykla två färder till stan per dag.. då blir det för mycket av det goda tror jag!

är ledig tors-söndag. eftersom det verkar bli bra väder hela helgen känns det rätt  bra. jobbar i och för sig lördag 12-15 men det är ju bara tre timmar så det kan man härda ut.. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0