fredag

en skön dag, hoppas jag!

gick inte att uppdatera igår, jag vet inte varför. inte för att jag hade så mycket att säga heller. så de gjorde nog ingenting.

var i stallet igår kväll och åkte vidare till emma och såg på bert. åh, hur bra är han inte? sökte sedan på internet för att se vad han gjorde nu.. han var tydligen en skäggig forskare i lund. inte lika söt nu som då. behöver jag säga mer?

ska snart ner till stan för att vara med på ett möte inför konfalägret i sommar. 1½ vecka och mycket pengar. jag klarar den här sommaren också! anette har inflyttningsfest i kväll också, jag hoppas på bra väder så att man kan grilla ute. det ser lovande ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0