jobbardag

nu var det ändå ett tag sen sist.. jobbade igår (hela långa dagen) och jobbar idag. börjar om 5 min faktiskt "på riktigt". var med robin hela kvällen igår och det var fruktansvärt trevligt. drack kaffe, åt mackor, gick och gick och gick. fastnade hemma hos honom och såg på tv. det var trevligt! hoppas att jag får sluta lite tidigare idag, de lär nog inte vara så jättemkt folk på stan så vi behöver nog knappast vara 3 personal. då blir de lite sol för min del i alla fall :)

det är ju en del som drar till storsjö i helgen. johanna till exempel. den filuren åker redan idag, hon var in i går och sa "trevlig helg". jag blev lite ställd och sa "de är ju bara tisdag". för henne, den slappisen, var de redan helg medan vi andra normala jobbar och är har helg då de är helg. ha de så bra på storsjö, jag ska ha de bra här hemma vill jag lova!

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0