torsdag

man kan ju knappast säga att den här torsdagen har varit lika bra som min förra lediga torsdag. den var utan bekymmer och det var varmt och soligt.. idag har det varit en konstig dag, de enda positiva var att jag äntligen fick träffa min finfina granne lisa. hon är toppen, verkligen! annars känns de bara konstigt och ledsamt idag. det känns jättebra att jag ska få vara med johanna i kväll - hon är också toppen, och de var för länge sen vi sågs. ska be henne ge mig en massage (jävligt ont i ryggen idag..) och förhoppningsvis en kaffe. hoppas på en mysig stund tillsammans, ja.

hörs senare

Kommentarer
Postat av: joli

haha ja massage tack, och kaffe,..haha jag drack precis en kopp och åt lite chokladmuffin till, dumt av mig, skulle ha väntat...ses snart :)! nu ska jag städa ;)

2008-08-07 @ 18:14:14
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0