linns helg

jag är trött, har ingen röst. men. jag är glad!

här kommer min helg i bilder, orkar inte skriva

FREDAG - kräftkalas hos joli och inflyttningsfest i röbäck, mycket bra!










finfina tjejor


erica smuttar på banandrink..


joli bjöd på lite naket på förfesten


erica tog ett varv på gården, sprang varv på varv. mycket underhållande!









LÖRDAG - "drinkkväll" med emma, bastu och dirty dancing. precis som de ska va!

godare än vad de ser ut, haha




SÖNDAG - Grönåkers farm (islandshästridning) med mamma och Lisa.

(att Lisa ser lite stallig ut ändå? tack linn för lånet av alla hästgrejor)





Lisa fick kämpa lite med framhoven. Efter lite hjälp av storasyster gick de lite lättare..



ja de var min helg det. helt klart godkänd. i morgon blir det MR-röntgen på morgonen och jobb. sen på kvällen är de äntligen dags för hippo igen.
(onsdag och torsdag kommer bli bra dagar!)

godkväll

Kommentarer
Postat av: lisa

man skulle nästan kunna tro att jag hade talang för det där!

2008-08-17 @ 22:43:09
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0