jag tror det vänder nu

inge mer depp här inte! jag måste ge mig nu. herregud. man har bara ett liv. en hel månad snart till höst-depp. slut med det!

ridningen gick så bra så bra idag. helt sjukt! jag blir så glad, jag är verkligen bra. lisa boman i kväll också, lite tedrickning sådär spontant bara. var där i 2 timmar kanske och det var allt jag behövde. måndagar verkar vara bra dagar, förra måndagen spenderades exakt likadant med linn först i stallet, sms & kortspel med fika hos bomans. väldigt bra! i morgon börjar jag SJU och slutar ARTON FEMTON. vääldigt lång dag. jag tror jag kommer deppa lite i morgon också ;p på kvällen blir de fest (igen). nu börjar alkoholistbeteendet här igen.. blir nog fest till helgen också, men sen får de vara nog! hejdåfest i morgon hur som helst på rött, jag hoppas på dunderkalajs! :)

nu väntar en välförtjänt vila. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0