höst

det känns verkligen som höst ute, skulle inte förvåna mig om man hittar ett löv som är lite gult snart heller. hej pessimist! mamma och pappa hämtade upp mig på jobbet idag, fick ett sms "tja. vill du följa med o käka på balder." kort - bra innehåll. ja, vi åt där hur som helst, hade tänkt mig dra till fannie som hade förfest (förförför länge sen!) men jag dog. helt! somnade i bilen på väg hem. har aldrig varit med om värre. jag tror jag är i en svacka just nu. jag brukar sällan känna mig nere men just nu känns de verkligen inte jättekul, snarare lite mindre kul. en vanlig människa skulle inte märka att de var nå problem alls med mig. har en en Liten svacka med stort L. ska cykla ner till linn snart och ta hand om hennes katt, om jag orkar cyklar jag hem igen, annars stannar jag och sover över. är ledig i morgon och de känns toppen! hoppas på bra väder (tror inte de kommer hända men hoppas kan man ju..)

underbara fina johanna lind. how to do när du ska till norge? telefonkontakt och bloggkontakt. underbart att vara med dig igår igen, vi ses på tok för sällan.
ses i och för sig på tok för sällan med många av mina vänner, men jag tror och hoppas att ni vet var ni har mig och att ni inte behöver känna er dissade. du har fortfarande inte hört av dig, de betyder säkert något, vad kan jag inte riktigt lista ut. time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0