fredag

vill inte vill inte vill inte
jag vill verkligen inte jobba idag. känns faktiskt tyngre än vanligt trots att jag börjar 11 och slutar 16. inte ens ett långt pass heller. åh.

hoppas att jag lyckas träffa emma i kväll, det var ett tag sen sist, typ några dagar.. men om man ses jättemkt och sen inte ses alls på några dagar, då känns de konstigt. så summan av kardemumman = hoppas de blir jag och emmsingen i kväll!

snälla snälla! är det någon som kan tipsa om ngn bra musik, jag är DÖless på min som jag har på datorn och på den stackars mobilen har jag musik som är ett år gammal.. hjälp en i nöd - tipsa lite!
goddag

Kommentarer
Postat av: Fannie

2008-08-01 @ 14:16:42
URL: http://treenigheten.blogg.se/
Postat av: Fannie

Kent. kent och åter kent! lyssna på kent..

Fast om inte det duger kan jag stark rekomendera hot chip eller the zombies :)

2008-08-01 @ 14:18:31
URL: http://treenigheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0